środa, 14 maja 2014

W końcu! Aktualizacja spotify na Windows Phone

Moja Lumia obwieściła mi dzisiaj rano dobrą nowinę - w nocy została zainstalowana aktualizacja Spotify. Nie jest to co prawda to samo, co mają użytkownicy Androida i iOS, jednak widać, że coś w końcu ruszyło się do przodu. 



Lista zmian które zauważyłem:
1. Design, to na początek. Spotify na WP zostało ujednolicone z wersjami na inne platformy (a wersja na iPada nadal po staremu - WP było szybsze). Jak to wygląda widzicie z resztą na screenach. Mi się podoba.
2. Możliwość odsłuchu muzyki na darmowych kontach - coś co inni mieli już dawno, WP dostało dzisiaj - w końcu. Co prawda nie wiem czy to działa bo mam konto płatne, ale ufam temu co napisali w opisie aplikacji.
3. Radio! Tak, WP dostał możliwość tworzenia stacji radiowych podobnie jak ma to miejsce na pozostałych platformach

Więcej zmian nie zauważyłem, teraz to czego nadal nie ma a być powinno:

1. Responsywność. Może moja Lumia 620 do demonów prędkości nie należy, ale z dużo cięższymi apkami radzi sobie lepiej. Do poprawy, szczególnie przy wznawianiu zminimalizowanego odtwarzacza - pojawia się ekran Spotify, identyczny jak przy uruchamianiu programu od zera.
2. Spotify Connect - sterowanie innymi urządzeniami podpiętymi pod to samo WiFi. Już od dawna mogę sterować iPadem ze służbowego Androida (i odwrotnie) a tu nadal klops.
3. Widok mojej muzyki, znany z wersji desktopowych. Dużo lepszy niż dotychczasowy widok playlist bo bardziej przypominający tradycyjne odtwarzacze tworzące przecież bibliotekę utworów, artystów etc.

Tyle z mojej strony. Mimo, że aplikacja nadal ma sporo niedoróbek, to fakt zainteresowania użytkownikami Windows Phone cieszy. Oby tak dalej Spotify!

Poniżej jeszcze dwa screeny prezentujące nowy wygląd aplikacji:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz