sobota, 10 maja 2014

Godny polecenia serwis foto w Warszawie

Niestety i mnie dotknęło to, co dotyka większości użytkowników aparatów z wymienną optyką - upaćkałem sobie matrycę jakimś tajemniczym czymś, co w żaden sposób nie dawało się usunąć standardową gruchą. Miałem więc dwa wyjścia: albo kupić zestaw do mycia matrycy albo oddać aparat do serwisu, żeby zrobili to za mnie. Jako osoba, która panicznie boi się o sprzęt a w szczególności aparat, postanowiłem jednak popytać o dobry serwis w Warszawie, aby nie być zmuszonym do korzystania z usług fachowców Nikona.

Polecono mi ten serwis: klik i teraz ja chciałbym polecić go Wam.

Po pierwsze - bardzo miła obsługa. Panowie byli załadowani  robotą i początkowo dali termin odbioru sprzętu w poniedziałek (byłem tam wczoraj, w piątek) jednak gdy ze smutną miną oświadczyłem, że potrzebuje sprzętu na niedzielę bo jadę do Krakowa zgodzili się go wyczyścić jeszcze tego samego dnia!

Po drugie - cena. Za 80 zł wyczyszczono cały układ optyczny poza wizjerem, a więc lustro, matówkę no i sam filtr przed matrycą. Wczoraj szukałem paprochów na lustrze i matówce, które z reguły znajdowałem bez problemu ale nie mogłem znaleźć nic. Czyszczenie matrycy było jakby nie patrzeć główną czynnością serwisową, więc nie spodziewałem się, że zdjęcia testowe wykażą jakiekolwiek brudki. Jednak gwoli ścisłości należy chyba wspomnieć, że i w tym przypadku nawet przy przysłonie 22 było perfekcyjnie czysto.

Na koniec chciałbym wspomnieć jeszcze o jednej kwestii. Syn właściciela cierpi na mózgowe porażenie dziecięce. Jest zmuszony nosić protezy na rączce i nóżce oraz kombinezon rehabilitacyjny. Można mu pomóc darowizną lub po prostu przekazując na niego 1% podatku przy rozliczaniu. W tym roku już jest co prawda po PITach, jednak zachęcam, aby w przyszłym wziąć pod uwagę Kubę. Więcej informacji znajdziecie tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz